15 marca 2011

Pękające paznokcie (IsaDora)

Gwoli ścisłości - nie chodzi mi o paznokcie słabe, łamliwe i rozdwajające się ;)
Kilka dni temu miałam przyjemność otrzymać do przetestowania zestaw lakierów do paznokci marki IsaDora. Zestaw tym bardziej ciekawy, że zawierający lakiery Graffiti Nails.
Pękające lakiery już od jakiegoś czasu robią furorę w świecie manicure'u. Ich cały urok polega na tym, że urocze, ciekawe wzory na paznokciu tworzą się praktycznie same... w 30 sekund :)
Na wczoraj przypadł pierwszy dzień testów. Poniżej przedstawiam Wam efekty, łącznie z krótkim filmikiem, na którym dokładnie widać, co dzieje się z lakierem na paznokciu.

Poniżej zestaw kolorów lakierów "pękających":


W mojej kosmetyczce znalazły się kolory: 801 - Black Tag, 806 - Subway Green oraz 808 - Blue Burner.

Poniżej zestaw kolorów lakierów podkładowych (mogą być stosowane samodzielnie):

W mojej kosmetyczce pojawiły się: 708 - Cool Camel, 702 - Blue Jeans oraz 652 - Gold Sparkles.
Na pierwszy ogień poszedł pomysł "panterkowy" - ostatnio szaleję za tym motywem, a otrzymany zestaw lakierów pozwolił mi na stworzenie czegoś, co idealnie wkomponowało się w moje dodatki :)


A oto proces, w wyniku którego powyższy efekt został osiągnięty:


Miłego oglądania :)

3 komentarze:

  1. A cenowo jak się przedstawiają te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  2. W Douglasie podkładowy kosztuje bodajże ok. 36 zł, natomiast pękający ok. 30 zł. Z tym, że pękającym można malować po każdym innym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń