13 marca 2011

Dzień dobry!

Ostatnimi czasy łatwo można zaobserwować boom na wszelkiej maści blogi, fotoblogi, videoblogi i inne dziwolągi :) Bywa to niekiedy irytujące, jednak nie sposób zaprzeczyć - są to rewelacyjne źródła informacji o tych rzeczach, które są dla nas interesujące. Często też nie są to już twory monotematyczne - spotyka się coraz więcej miejsc, w których moda, uroda, literatura czy film nie królują niepodzielnie.
Z racji, że sama często zerkam, co słuchać w świecie blogerów i sugeruję się tym, co podpowiadają w wielu kwestiach, sama również postanowiłam spłodzić takiego blogorodka. Wszystko - od kosmetyków po ciekawe książki - będzie można znaleźć właśnie tu. Systematyczność nie jest moją mocną cechą, jednak postaram się w miarę często pisać o czymś, co, być może, zaciekawi choć kilka osób :)

Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam do lektury! :)

P.S. Gdyby zdarzało mi się uderzać w wyższy ton, oświadczam, należy mnie ukrócić ;) nie chcę, aby to było "nadęte" miejsce, a, niestety, trochę polonistycznych naleciałości (i to wcale nie tych dobrych) jeszcze we mnie siedzi.

Pozdrawiam - Justyna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz